Ja! Ja! We nemen reserveringen aan voor alle locaties, behalve voor Foodhallen Amsterdam. Vind meer informatie op pagina’s van de restaurants.
Openingstijden zijn te vinden op pagina’s van de restaurants. Je hoeft alleen maar te kiezen welk restaurant je wilt bezoeken!
Hoe kunnen we dat niet! Alle locaties zijn op beschikbaar voor afhaal. Wil je wachten voorkomen? Bel ons dan vooraf om je bestelling als vast door te voeren. Wij zullen je vertellen hoe laat je het vervolgens kan komen afhalen.
Ja! We werken exclusief samen met UberEats. Op elke restaurantpagina kunt u meer gedetailleerde informatie vinden.
Honden zijn altijd welkom bij onze locaties. Gelieve er wel op te letten dat ze aangelijnd zijn.
Allereerst super vervelend om te horen dat uw bestelling niet in de juist staat bezorgd is. Als onze bezorgpartner is UberEats verantwoordelijk voor de bezorging zelf en daarmee ook voor eventuele beschadigingen. We adviseren sterk een foto te maken van de bestelling als deze niet in de gewenste staat wordt bezorgd. Je kan deze foto vervolgens uploaden en vragen voor een vergoeding direct op de website van UberEats. Meer informatie hierover kan je vinden hier.
Neem contact met ons op: u kunt ons ook rechtstreeks per e-mail bereiken en we zullen u verder helpen. Voor een dringende kwestie kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer.
We hopen dat dit de eerste en laatste keer is dat je dit overkomt!
CONTACT ONS
Heb je niet het antwoord op je vraag gevonden?
Ga naar de pagina van het restaurant dat je wilt bezoeken, daar vind je de specifieke contactgegevens. We helpen je graag verder!
MEDIA & INFLUENCERS
Als je een journalist bent en je wilt een stuk over ons schrijven, aarzel dan niet om contact op te zoeken via marketing@laksch.com
Als je een sociale media influencer bent en je wilt een coole collab met ons aangaan, we zijn meer dan blij om je bericht te ontvangen op onze instagram pagina account @renatos.nl